Regulamin sklepu internetowego www.bubblemasters.pl
§ 1. Definicje
- Formularz kontaktowy - formularz dostępny na stronie internetowej www.bubblemasters.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
- Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej www.bubblemasters.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Klient – osoba, która korzysta z funkcjonalności Sklepu Internetowego zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży z Usługodawcą.
- Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkt – dostępny w Sklepie Internetowym produkt fizyczny, towar z elementami cyfrowymi, treść cyfrowa lub usługa cyfrowa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą.
- Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca umowę ze Spółką o świadczenie usług w ramach Portalu bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Sklep Internetowy - sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.bubblemasters.pl.
- Usługodawca – Tomasz Wesołowski, Brzozowa 51, 32-091 Michałowice, NIP: 6751217625, kontakt@bubblemasters.pl
- Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Usługodawcą.
- Punkt Kontaktowy - zezwala na bezpośredni kontakt Usługobiorcy z Usługodawcą oraz umożliwiający kontakt Usługodawcy z organami Unii Europejskiej, kontakt@bubblemasters.pl
- Kurs - kurs on-line opisany na stronie www.bubblemasters.pl w formie dostępu do platformy kursowej zawierającej materiały video, treści tekstowe, dostęp do warsztatów na żywo oraz forum dyskusyjnego.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz tryb postępowania reklamacyjnego i warunki odstąpienia od Umów Sprzedaży, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep internetowy działający pod adresem www.bubblemasters.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług Sklepu Internetowego www.bubblemasters.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
- ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
- ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
- ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r.,
- ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Usługodawca wyznaczył elektroniczny Punkt Kontaktowy związany ze Sklepem Internetowym przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: kontakt@bubblemasters.pl. Ten sam Punkt Kontaktowy może być wykorzystywany przez Usługobiorcę do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Usługodawcą. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
§ 3. Zawarcie umowy sprzedaży
- Sklep Internetowy www.bubblemasters.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych. Informacje dotyczące funkcjonalności lub mających znaczenie kompatybilności i interoperacyjności Produktów będących towarami z elementami cyfrowymi, treściami cyfrowymi albo usługami cyfrowymi zawarte są w ofercie danego Produktu w Sklepie internetowym.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów obowiązującego prawa. Klient, składając Zamówienie, składa Usługodawcy ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w opisie Produktu w Sklepie Internetowym.
- Ceny Produktu widoczne w Sklepie Internetowym zawierają wszystkie składniki ceny, z wyłączeniem kosztów dostawy.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta. Ewentualne zmiany cen Produktu w Sklepie Internetowym, w tym promocje i rabaty, które nastąpiły po dacie złożenia Zamówienia pozostają bez wpływu na cenę ustaloną w Zamówieniu złożonym przez Klienta.
- Zamówienia można składać online poprzez wypełnienie Formularza zamówienia.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest założenie konta Klienta w Sklepie Internetowym, zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed rozpoczęciem realizacji Umowy sprzedaży, z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki Umowy Sprzedaży z Klientem, niezwłocznie powiadomi o tym Klienta.
- W sytuacji, o której mowa w ust. 8 powyżej Klientowi przysługuje prawo:
- przyjęcia proponowaną przez Usługodawcę zmiany Umowy Sprzedaży albo
- odstąpienia od Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych przez Klienta świadczeń i bez obowiązku zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.
- O swojej decyzji Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Usługodawcę. Realizacja Zamówienia zostanie wstrzymana do czasu uzyskania informacji od Klienta.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży na podstawie ust. 9 powyżej lub gdy Usługodawca odwołuje wykonanie Umowy Sprzedaży z przyczyn niezależnych od Klienta, Klientowi przysługuje natychmiastowy zwrot całości kwoty uiszczonej na rzecz Usługodawcy.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie złożenia przez Klienta Zamówienia (kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę" lub innego o podobnym znaczeniu) chyba, że w opisie Produktu w Sklepie Internetowym wskazano inaczej. Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży, Usługodawca wymaga od Klienta złożenia oświadczenia:
- zawierającego takie wyraźne żądanie
- że przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży z chwilą jej pełnego wykonania przez Usługodawcę
§ 4. Potwierdzenie zawarcia umowy
- Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjęcie oferty, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- treść niniejszego Regulaminu w formacie pdf,
- pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy lub informację o udzielonej przez Klienta zgodzie na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Każda Umowa sprzedaży będzie potwierdzana odpowiednim dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu i/lub wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
- Usługodawca dostarcza Klientowi Produkt niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży i zaksięgowaniu lub potwierdzeniu uiszczenia ceny Produktu przez Klienta.
§ 5. Sposoby płatności
- Usługodawca umożliwia opłacenie Zamówienia za pośrednictwem platformy płatniczej Stripe.
- Dostępne metody płatności obejmują:
- BLIK
- płatność kartą kredytową lub debetową,
- szybkie przelewy z wybranych polskich i zagranicznych banków,
- inne metody płatności udostępnione przez operatora Stripe.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia.
- Po skompletowaniu Zamówienia w Sklepie Internetowym, w celu jego realizacji, w tym opłacenia, po kliknięciu w odpowiedni przycisk, Klient zostanie przekierowany na bezpieczną stronę płatności Stripe.
- Wszelkie dane płatnicze Klienta są przetwarzane i przechowywane zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa przez operatora płatności Stripe.
- Usługa zostanie wykonana dopiero po jej opłaceniu.
§ 6. Reklamacja produktu
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta określa art. 43a i następne ustawy o prawach konsumenta.
- Reklamacje dotyczące Produktu Klient powinien kierować do Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@bubblemasters.pl albo pisemnie na adres Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 9 Regulaminu.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
- Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 7 ust. 9. Regulaminu - nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana zgodnie z kanałem komunikacji wskazanym przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§ 8. Rodzaj i zakresu usług elektronicznych
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
- wysłanie wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego,
- założenie konta / profilu klienta,
- możliwość dodawania komentarzy,
- możliwość oceniania produktów,
- newsletter,
- forum.
- Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców Sklepu Internetowego odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu Internetowego treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu Internetowego i prezentowanych w nim materiałów.
§ 9. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
- Świadczenie Usług Elektronicznych przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę,
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości do Usługodawcy za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę,
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na założeniu konta / profilu klienta zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą likwidacji konta / profilu klienta,
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu dodawania komentarzy zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania komentarzy przez Usługobiorcę,
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu oceniania produktów zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wystawienia oceny produktu przez Usługobiorcę,
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na wysyłce newslettera zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą rezygnacji z usługi newsletter przez Usługobiorcę,
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu korzystania z forum zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia wiadomości na forum przez Usługobiorcę albo z chwila zamknięcia / usunięcia konta Usługobiorcy na forum.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Klient zobowiązany jest do:
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich;
- wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym;
- powstrzymania się w zamieszczaniu w Sklepie Internetowym, w szczególności w Formularzu kontaktowym albo w Formularzu zamówienia treści o charakterze bezprawnym;
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do monitorowania treści zamieszczanych w Sklepie internetowym przez Usługobiorców oraz podejmowania działań oraz decyzji w celu usuwania tychże treści.
- Usługobiorcy mają prawo do zgłaszania Usługodawcy wszelkich dostrzeżonych nielegalnych lub naruszających warunki Regulaminu treści przy wykorzystaniu Formularza kontaktowego (dalej jako: „Zgłoszenie").
- Usługodawca rozpatrzy każde przesłane jej przez Usługobiorcy Zgłoszenie w terminie trzydziestu (30) dni od jego otrzymania, z zachowaniem należytej staranności, w sposób obiektywny i niearbitralny.
- Usługodawca wydając decyzje co do Zgłoszenia, powiadamia o tym Usługobiorcę przesyłającego Zgłoszenie bez zbędnej zwłoki. W przypadku wydania decyzji określonej w pkt. 9 i nast, oraz posiadania elektronicznych danych kontaktowych, Usługodawca informuje o swojej decyzji wraz z uzasadnieniem, również Usługobiorcę odpowiedzialnego za określone treści.
- W przypadku usunięcia treści Usługobiorcy na skutek algorytmicznego podjęcia decyzji przez Usługodawcę należy o tym fakcie poinformować Usługobiorcę. Usługobiorcy mają także prawo do odwołania od decyzji podejmowanych przez wykorzystywane przez Usługodawcę algorytmy.
- Decyzje Usługodawcy w stosunku do Usługobiorców mogą polegać m.in. na:
- ograniczeniu w zakresie widoczności określonych treści, w tym ich usuwanie, uniemożliwianie dostępu do treści lub depozycjonowaniu treści lub,
- zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia Usługi elektronicznej w całości lub części lub,
- zawieszeniu lub blokadzie konta Usługobiorcy lub,
- uznaniu Zgłoszenia za bezzasadne.
- Usługobiorcy przysługuje prawo odwołania od każdej decyzji Usługodawcy w terminie czternastu (14) dni od otrzymania decyzji Usługodawcy.
- Usługodawca ma czternaście (14) dni na rozpatrzenie odwołania
§ 10. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@bubblemasters.pl lub adres Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 9 Regulaminu.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
- Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 7 ust. 9. Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana zgodnie z kanałem komunikacji wskazanym przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§ 11. Własność intelektualna
- Wszystkie treści zamieszczone w Sklepie Internetowym korzystają z ochrony prawnoautorskiej i są własnością Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość Sklepu Internetowego stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
§ 12. Opinie o produktach
- W ramach Sklepu Internetowego Usługodawca udostępnia Klientom możliwość oceny Produktów w formie opisowej (komentarz) lub graficznej. System ocen służy gromadzeniu i udostępnianiu subiektywnych ocen o Produktach dokonanych przez Klientów, które to oceny mogą wpłynąć na wybór danego Produktu przez innych Klientów.
- Do wystawienia oceny uprawniony jest tylko Klient, który nabył dany Produkt.
- Możliwość wystawienia opinii nie jest ograniczona w czasie.
- Wystawienie oceny przez osobę, która nie nabyła Produktu nie jest możliwe.
- Po wystawieniu oceny jest ona widoczna w formie opisowej lub graficznej na podstronie Sklepu Internetowego, na której dostępny jest oceniony Produkt wraz z informacją o autorze oceny oraz dacie jej wystawienia.
- Na podstawie sumy wszystkich ocen danego Produktu w Sklepie Internetowym może być widoczna ogólna ocena Produktu stanowiąca średnią arytmetyczną wszystkich ocen tego Produktu.
- Ocena wystawiana przez Klienta powinna być zgodna z rzeczywistą oceną danego Produktu i nie może zawierać:
- treści o charakterze bezprawnym, obraźliwych, dyskryminujących, pornograficznych, nawołujących do nienawiści, rasizmy, ksenofobii itp., wulgaryzmów;
- danych kontaktowych, dostępowych;
- treści reklamowych, odnośników do innych stron internetowych;
- zawierających złośliwe oprogramowanie;
- generowanych automatycznie, w szczególności przez boty czy AI.
- Wyłączną odpowiedzialność za treść oceny ponosi jej autor.
- Usługodawca nie ingeruje w treść ocen, jednak zastrzega sobie prawo ich usunięcia lub zablokowania w przypadku, gdy:
- treść oceny narusza postanowienia niniejszego Regulaminu lub obowiązujące przepisy;
- treść oceny zawiera znaki, które powodują, że jest ona nieczytelna lub istnieje podejrzenie, że może zawierać złośliwe oprogramowanie;
- z treści z i charakteru oceny wynika, że została ona wystawiona omyłkowo bądź bez zapoznania się z Produktem.
- Z chwilą umieszczenia opinii w Sklepie Internetowym, jej autor wyraża nieodwołalną, nieograniczoną czasowo zgodę na publikację oceny w całości albo w części w Sklepie Internetowym lub w kanałach social media Usługodawcy.
§ 13. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Usługodawcą, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z ust. 4 niniejszego paragrafu.
- Sądowe rozstrzyganie sporów:
- ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w § 7 ust. 9 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego;
- ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem ani przedsiębiorcą, o którym mowa w § 7 ust. 9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Usługodawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Usługobiorcy o wszelkich istotnych zmianach Regulaminu.
§ 14. 14-dniowa Gwarancja Satysfakcji
- Klientowi przysługuje prawo zażądania zwrotu uiszczonej ceny za Kurs, jeśli uzna, że Kurs nie spełnia jego oczekiwań. W celu otrzymania zwrotu należy wysłać prośbę o zwrot drogą mailową.
- Prawo zażądania zwrotu może być zrealizowane w terminie 14 dni od daty zakupu kursu lub 14 dni od daty otrzymania dostępu do kursu w przypadku zakupu w przedsprzedaży lub 14 dni od daty startu kursu w przypadku kursu realizowanego w formule kohortowej (z datą startu i zakończenia).
- W przypadku kursu w formie nagrań video na platformie (bez startu i zakończenia jak w przypadku kursu kohortowego), zwrot jest możliwy w ciągu 14 dni od daty zakupu kursu w przypadku gdy Klient obejrzał mniej niż 20% lekcji video składających się na kurs.
- W przypadku rozbicia płatności na raty, Klientowi zostanie zwrócona suma wszystkich dotychczas zapłaconych rat.
- Zwrot nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia prośby o zwrot na rachunek bankowy Klienta, z którego nastąpiła płatność.
- Zwrot na mocy tej promocji przysługuje zarówno osobom kupującym Kurs na potrzeby prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, jak i konsumentom nieprowadzącym działalności gospodarczej.
Załącznik
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Tomasz Wesołowski, Brzozowa 51, 32-091 Michałowice, NIP: 6751217625, kontakt@bubblemasters.pl
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy() umowy dostawy następujących rzeczy() umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi() "
Data zawarcia umowy()/odbioru()
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.